پنجشنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۸۷

محبوبه

چند روز پیش آی دیانا (ایمان) برام پیغام گذاشته بود که به زبان طنز از محبوبه م بنویسم. راستش اول زیاد بهش فکر نکردم تا اینکه دیروز دیدم کاوه هم نوشته. واسه همین من هم قلقلک شدم تا راجع به محبوبه واسه شما بنویسم.

***

محبوبه.. البته مطمئن هستم که اسمش این نیست.
محبوبه ی من همون برگ گل قدیمیه. لطیف و زیبا. پر حرارت و آتشین. جذاب و دلربا. اغفال گر و هوش ربا. واقعیتش رو بخوای تا الان توی ذهنم درست و حسابی تجسمش نکرده بودم و حالا هم که دارم این کار رو میکنم میبینم که یه ذره سخته. از این لحاظ سخته که به این راحتی نمیتونم به یه نتیجه واحد برسم!!
  • قد و بالای محبوبه بالا و بلنده، ولی وقتی یاد اون دوست دخترهای ریزه میزه ام می‌افتم که توی جیب جا میشدن میبینم که اون فسقلی ها رو هم دوست دارم
  • چشم های محبوبه منو هیپنوتیزم میکنن
  • صداش جادویی میمونه
  • راه رفتنش خرامان و دلرباست
  • محبوب من پوستش رو عین شیشه صاف و صیقلی میکنه، جوری که مورچه هم از روش سر میخوره
  • لب های محبوب من خوش رنگ و خوش مزه ست
  • محبوبه شر و شیطونه
  • دست فرمون محبوبه لنگه نداره
  • محبوبه عاشق پیشه و مهربون و دوست داشتنیه
  • منو خوب میفهمه
  • با چشم هاش با من حرف میزنه
  • عاشق Rock
  • محبوب من جذاب و فریبنده ست
  • محبوبه دست پختش عالیه
  • بدن محبوب من هیجان انگیزه
  • محبوبه گیر نمیده که چرا مثه خرس قطبی میخوابم
  • منو اون طور که هستم دوست داره.. بخاطر خودم دوستم داره
  • محبوب من عاشق خرید کردنه
  • محبوب من یه آتیش پاره ی تمام عیاره
  • محبوب من مثه گربه خودشو برام لوس میکنه
  • محبوبه اون وقتایی که توی لاک میرم اذیتم نمیکنه
  • محبوبه ی عزیز من بعضی از این دوگانگی های من درک میکنه
  • وقتی PlayStation بازی میکنم مسخره ام نمیکنه
  • محبوبه عاشق مسافرت و سفره
  • همفکرترین محبوب دنیاست
  • شیک پوش و خوش تیپه
  • اینو میدونه که اون رو از همه ی Female های دنیا بیشتر دوست دارم
  • محبوبه میدونه که به این راحتی لباس رسمی نمیپوشم!
  • بعضی وقتا رنگ موهاش رو شرابی میکنه
  • مثه من از شلوغ پلوغی خوشش میاد
  • من و محبوبه میشینیم و ۲تایی با هم فیلم میبینیم
  • محبوب من بهترین محبوب دنیاست
این لیست هیچ انتهایی نداره...

محبوبه جونم، با اینکه الان نمیدونم کجایی و داری چیکار میکنی ولی میخوام بدونی که خیلی دوستت دارم و به زودی پیدات میکنم. البته اگه خودت هم در پیدا شدنت کمک کنی دیگه عالیه.

پ.ن: این نوشته را زیاد جدی نگیرید!

۱ نظر:

بهاره ق گفت...

هیچوقت نمیتونی کسی رو پیدا کنی که oخصوصیات هزاران دوست دخترهای قبلیت رو داشته باشه!
اینمه گفتی آخرش گفتی هنوز پیدا نکردی؟ سرکار گذاشتی ملت رو؟